דרעי באירוע תמיכה בחברון: "הצלחנו להכיר בכם כרשות מוניציפאלית"

    איתי גדסי No Comments on דרעי באירוע תמיכה בחברון: "הצלחנו להכיר בכם כרשות מוניציפאלית"

    שר הפנים אריה דרעי, השתתף באירוע תצמיכה והזדהות עם היישוב היהודי בחברון. בדבריו שיבח דרעי את פעילות המתיישבים בעיר ואמר: "צריך להתייחס ליישוב כרשות מקומית לכל דבר. אפשר להעביר אליהם תקציבים שונים, הם זקוקים לזה מאד מאד"

    סיכמוים אחרונים לקראת הבחירו. דרעי צילום: יעקב כהן
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התיישבות כמו כולם. באירוע הזדהות ותמיכה ביישוב היהודי בחברון שנערך היום (שני) בכנסת,מי שהשתתף בכנס היה יו״ר ש״ס ושר הפנים אריה דרעי שבמהלך תפקידו דאג למתיישבים.

    בדבריו בכינוס המיוחד אמר השר דרעי: "השינויים הגדולים מתחילים בדברים הקטנים. כדי שהשליחים והשליחות הצדיקות הנמצאות בחברון ועושים עבודת קודש 24 שעות ביממה יוכלו לחיות שם ולגדל משפחות בתנאים לא פשוטים – צריך את הצעדים הקטנים לכאורה שהם חיי היום יום", הסביר שר הפנים.

    ההתיישובת צריכה תקציבי פיתוח: "אני שמח שבעז״ה הצלחנו להעניק ליישוב בחברון מעמד של מעין רשות מוניציפאלית, המשמעות של זה בחיי היא גדולה עבור לתושבים. ואני אומר זאת לכל החברים בממשלה – צריך להתייחס ליישוב כרשות מקומית לכל דבר. אפשר להעביר אליהם תקציבים שונים, תקציבי פיתוח ועוד. הם זקוקים לזה מאד מאד".

    אורית סטרוק, מראשי הישוב היהודי בחברון הגיבה על דברי השר ואמרה: "השר דרעי מצטנע, אבל תדעו שהוא עומד מאחורי הישוב. הוא דאג לנו להכרה כ׳מנהלת׳ והוא דואג לנו לתקציבים. מגיע לו הרבה יישר כח".

    בסיום, חתם השר על עצומת תמיכה והזדהות עם היישוב היהודי בחברון.



    0 תגובות